8 תשובות
זה בסדר פלוס פלוס
זה סבבה לגמרי
לא, זה ממש אחלה
לא
נופ
זה משקל בריא
זה משקל בריא
לא
את אחלה לגמרי. זה כנראה הרגע שאת יכולה להפסיק לנסות להכניס אותך לקטגוריות שמנה/מלא/רזה וכאלה. כי את ממש מצויינת.
זה בסדר גמור
באותו הנושא: