5 תשובות
זה לא מביך
מביך? למה זה בשליטתך?
זה לא מביך חיימשלי הכל בסדר זה נורמלי וטבעי
זה לא מביך
זה לא משהו שאת בוחרת או שולטת בו
ואת לא אשמה בשינויים של הגוף שלך
הכי חשוב זה שתהיי בריאה ושהכדורים האלה באמת יעזרו
הכי לא בעולם את דואגת לעצמך בזה שאת לוקחת אותם זה חשוב
התחברות ל