16 תשובות
לא
DCC
לא קשה.
לא
פעם היה קשה להיכנס
לא קשה לי להתקלח
כן
יש לי גם דיספוריה וגם דיסמורפיה
פעם מזמן אבל הפכתי את זה להרגל וכל דבר שהופכים להרגל נהיה יותר פשוט ועושים אותו מדי יום ביומו
לא
אני אוהבת מקלחות
לא. מה הקושי? הכניסה? היציאה? הסיבון?
לא יודע, אצלי כל השלבים קורים בכיף.
שואל השאלה:
^לי זה ממש קשה כי זה מזכיר לי דברים לא טובים
^אוי ממש מצטער לשמוע :(...
זה מתחבר לך לזכרון טראומתי?

את צריכה לנתק את זה לאט לאט עם הזמן. לנתק רגש או חוויה מזכרון אחר זה לא קל אבל זה שווה את המאמץ. אחרת תראי איך את עכשיו... זה נורא.
כן
אנונימי
שואל השאלה:
^^כן
(אבל מה שקרה זה לא משהו ממש חמור..אבל לי מאוד קשה עם זה)
אני כבר הרבה מאוד זמן ככה ועדיין קשה לי ממש בכל פעם
^אין דבר כזה חמור או לא חמור כשמדובר על פוסט טראומות. לפעמים זה משהו הכי "קטנטן ושטותי".. טוב מאמילה מאחל לך ממש שתצליחי לשנות את זה. החיים האלה לא הכי קלים תמיד :).. אבל תמיד אפשר לשנות. מי כמוני יודע..
שואל השאלה:
תודה רבה
התחברות ל