4 תשובות
כאילו אני לא מעריצת קייפופ אבל אני מבינה את ההרגשה כאילו גם אני בבאסה שלא הייתי נערה כשוואן דיירקשן עוד היו להקה אבל זה לא אומר שאת פחות מעריצה מאחרים והכי חשוב שאת מעריכה אותם לא משנה הזמן
אני לא שופטת אבל זה כן קצת מוזר
את לא אמורה להתעסק בזה *כל הזמן*
זה לא משהו שצריך לגרום לך להרגיש רע אלא להיפך
לגבי עניין הפספוס אני מבינה את זה כי כאילו אני התחלתי לאהוב את ביטיאס בדיוק כשהם התגייסו אז לא ממש יצא לי לראות לייבים שלהם או דברים כאלה
אבל אפשר עדיין לראות דברים מפעם וזה כיף ומצחיק וזה
אני דווקא בבאסה מזה שבאלי לעשות סטאן לקבוצות אחרות אבל אין לי כוח כי אז אני צריכה לשנן שמות של כל אחד מהממברים ולזכור איך הם נראים וזה קשה חחח
קיצר הכל טוב
את לא אמורה להתעסק בזה *כל הזמן*
זה לא משהו שצריך לגרום לך להרגיש רע אלא להיפך
לגבי עניין הפספוס אני מבינה את זה כי כאילו אני התחלתי לאהוב את ביטיאס בדיוק כשהם התגייסו אז לא ממש יצא לי לראות לייבים שלהם או דברים כאלה
אבל אפשר עדיין לראות דברים מפעם וזה כיף ומצחיק וזה
אני דווקא בבאסה מזה שבאלי לעשות סטאן לקבוצות אחרות אבל אין לי כוח כי אז אני צריכה לשנן שמות של כל אחד מהממברים ולזכור איך הם נראים וזה קשה חחח
קיצר הכל טוב
תקשיבי אני לא מעריצה הרבה להקות אבל אני מעריצה את בלאקפינק כבר 8 שנים ועדיין אני לא יודעת עליהן הכל.
מבחינתי זה שאני אוהבת את השירים שלהן וגם אותן זה מספיק בשביל להעריץ אותן גם בלי לדעת על כל דבר שהן עברו בשמונה השנים האלה.
אם את רוצה להכיר יותר לעומק את הלהקה שאת אוהבת תעשי את זה בזמן שלך כי את רוצה ולא כי את מרגישה שאת חייבת, הם לא בורחים לשום מקום פשוט תהני מהם.
מבחינתי זה שאני אוהבת את השירים שלהן וגם אותן זה מספיק בשביל להעריץ אותן גם בלי לדעת על כל דבר שהן עברו בשמונה השנים האלה.
אם את רוצה להכיר יותר לעומק את הלהקה שאת אוהבת תעשי את זה בזמן שלך כי את רוצה ולא כי את מרגישה שאת חייבת, הם לא בורחים לשום מקום פשוט תהני מהם.
שואל השאלה:
כן זה סתם כזה אובססיה שלי
כן זה סתם כזה אובססיה שלי
אנונימית
באותו הנושא: