13 תשובות
הכל אותו חרא
אנונימי
bts
בכללי אני גם שומעת לפעמים blackpink twice exo got7 אבל לא מאוד אוהבת אותם
bts, blackpink, twice
bts
אבל אני שומעת המון להקות וזמרי סולו אחרים
מן הסתם הרוב יגידו ביטיאס, וגם אני חח
התחלתי לאהוב בזמן האחרון את stray kids
bts
bts, twice ,blackpink,seventeen
היום הזה שהמוזיקה הזו תכחד זה היום המאושר בחיי.
אנונימית
אנונימית,אין לך דבר יותר טוב לעשות מלענות תגובות מיותרות?
אני ממש אוהבת את winner ateez bigbang ומלהקות בנות את twice וblackpink
בלאק פינק וביטיאס
טוויס,אייזוואן,איאקסאיידי,aoa