2 תשובות
כשאת מסתכלת במראות תעשי את זה יפה מוקצן כדי שלא יגידו לא הסתכלת

עדיף לאותת יותר מידי (יציאה מנתיב וכזסה) מאשר לחפחף.
לשים לב כל הזמן להולכי רגל!! להיות עירני בטירוף ולהסתכל אלף פעם ולהיות זהירים. לשים לב לנתיב דו וחד! איפה אתה עכשיו ולאן אתה פונה חשוב חשוב. בכיכר קודם כל לשים לב למעברי חצייה, אחר כך הסתכלות שמאלה ואז המעבר חצייה בסוף הכיכר. להגזים עם ההסתכלויות במראות ובצדדים בצומת.
אנונימית
התחברות ל