התחברות
הרשמה
האם הקרב מגע שלומדים ביחידות מיוחדות שווה משהו לעומת מישהו שמתאמן באמנויות לחימה באזרחות?
22 ביוני 2026, 20:43
אמנויות לחימה
הגנה עצמית
קרב מגע
גאוג'יטסו
אומנויות לחימה
תשובה אחת
זה פשוט מיועד למצבים אחרים
לדוגמה כשיש לך נשק
l
lulelihi
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה דעתכם/ן שבנות לא יכולות להיות ביחידות מיוחדות?
עבודת חקר בפיזיקה בהיקף של 5 יחידות יכולה להחליף 5 יחידות פיזיקה רגיל שלומדים בתיכון?
זה קורה שחיילים ביחידות מיוחדות לא עברו בכלל הכנה מוקדמת ולא היו בכושר קרבי וכאלה?
כושר קרבי זה ברמה של חיר או של יחידות מיוחדות וכאלה? אם אני בכושר קרבי והולכת לחיר זה בזבוז זמן?
אתם מאמינים שאני אגיע ליחידה מיוחדת בצה"ל/קרבי
הכרחי כושר קרבי לפני תפקיד לוחמה או שזה רק ליחידות מיוחדות יותר?
מה מייחד אנשים ביחידות מיוחדות בצבא מסתם קרבי?
האם יום המאה משנה לקרבי כולל יחידות מיוחדות ואם לא אז לעשות אותו?
יש יחידות מיוחדות או דברים כאלה באיסוף קרבי?
חייב כושר קרבי בשביל להגיע ליחידה מיוחדת?
נכון החומר שלומדים ב2 יחידות ספרות הרבה יותר מעניין ממה שלומדים ב2 יחידות היסטוריה?