4 תשובות
לרוב, בכדי לקבל תפקיד ביחידה מיוחדת עדיף להיות בכושר/כושר קרבי.
זה גם מועיל ותורם הרבה.
שואל השאלה:
^אפ אני בן 15 כרגע ובמידה ועד גיל 16 בערך אני עדיין ארצה קרבי וזה עדיף לי ללכת על כושר קרבי? זתומרת עדיף שאני אתחיל להיכנס יותר לכושר בגיל 16 או שעדיף כבר לפני?
אנונימי
אני בת 15 ובכושר קרבי ואני לא בטוחה שאני בכלל לא רוצה קרבי כי אני יותר מכוונת לטכנולוגי אבל עדיין תמיד נחמד לעשות דברים כאלה כי זה באמת עוזר במלא דברים שהם לא רק הצבא :)
אנונימית
לא חייב זה פשוט עוזר כי בכושר קרבי משלבים אלמנטיים צבאיים אז זה נותן יתרון גם מבחינת היחידות שאתה מתמיין אליהם שאתה יודע פחות או יותר את חלק מהאלמנטים