9 תשובות
באוניברסיטה לא מעניין אותם, זה צריך להיות כל כך קיצוני שיאשרו לצערי.
או על בעיות רפואיות.
אני לא יכולה לכתוב יותר מ5 דקות יש לי מסמכים שמוכיחים את זה ופשוט נתנו לי תוספת זמן כאילו שזה יעזור.
אל תצפה שזה יהיה כמו בבגרות, בתואר רק דופקים אותך
או על בעיות רפואיות.
אני לא יכולה לכתוב יותר מ5 דקות יש לי מסמכים שמוכיחים את זה ופשוט נתנו לי תוספת זמן כאילו שזה יעזור.
אל תצפה שזה יהיה כמו בבגרות, בתואר רק דופקים אותך
שואל השאלה:
^אני הולך למכללה ולא לאוניברסיטה.אשכרה שילמתי 2000 שקל.על מה כאילו?? לפחות שהיא תמליץ על משהו.תתן חלק.יש לי קצב עבודה איטי.זה באמת לא בסדר.יש שיחת סיכום עם המאבחנת.אני חייב לדבר איתה
^אני הולך למכללה ולא לאוניברסיטה.אשכרה שילמתי 2000 שקל.על מה כאילו?? לפחות שהיא תמליץ על משהו.תתן חלק.יש לי קצב עבודה איטי.זה באמת לא בסדר.יש שיחת סיכום עם המאבחנת.אני חייב לדבר איתה
אנונימי
זה תקף גם למכללה, הם עדיין לא מתחשבים.
לא משנה כמה שילמת. מכירה כאלו שרק באבחון החמישי אישרו תוספת זמן של 25%
לא משנה כמה שילמת. מכירה כאלו שרק באבחון החמישי אישרו תוספת זמן של 25%
שואל השאלה:
^אז מה לעשות? לוותר על התואר?
^אז מה לעשות? לוותר על התואר?
אנונימי
שואל השאלה:
איזה אבחון חמישי?
איזה אבחון חמישי?
אנונימי
לא, תבחן כמו כולם על אף הקושי. אומרת בכנות, גם אני לא יכולה לכתוב הרבה ואני נאבקת, מתקצרת בתרגילים רושמת תשובות סופיות. אין ברירה
עשו אבחון 5 פעמים
שואל השאלה:
^הבעיה שגם בפסיכומטרי נפלתי בגלל הזמנים וגם אמרתי את זה.איך אצליח בתואר?
^הבעיה שגם בפסיכומטרי נפלתי בגלל הזמנים וגם אמרתי את זה.איך אצליח בתואר?
אנונימי
שואל השאלה:
איזה אבחון? מת"ל? איך אפשר?
איזה אבחון? מת"ל? איך אפשר?
אנונימי
באותו הנושא: