7 תשובות
הולכים לחדר זעם
אני אוהבת להוציא את העצבים פיזית קחי איזה צלחת פלסטיק כזאת ולשבור אותה או משהו
אם התכוונת ללהוציא את הכעס
אבל עם הזמן השנאה תעבור
או שלא תלוי כמה רואים אותו
אם התכוונת ללהוציא את הכעס
אבל עם הזמן השנאה תעבור
או שלא תלוי כמה רואים אותו
להקשיב למוזיקה. מוציא את כל העצבים.
או לכתוב, לקשקש על דף.
או לכתוב, לקשקש על דף.
ללכת לאיזה הר ופשוט לשחרר הכול
לא בהכרח לצעוק
לא בהכרח לצעוק
אני אישית מדחיקה כי אם אני מדברת על זה זה מתסיס לי את הכעס ואז כבר קשה לי להיות נחמדה לאותו אדם
אבל אם ממש קשה לי אני פשוט מחקה אותו בעצבים כשאף אחד לא רואה וזה עוזר קצת
אבל אם ממש קשה לי אני פשוט מחקה אותו בעצבים כשאף אחד לא רואה וזה עוזר קצת
אנונימית
עוברים לdark side of the force
מוציאים עצבים
באותו הנושא: