5 תשובות
אם זה מהמשפחה, בסדר, עניין שלו, בחירה שלו.
אם זה בקטע של מישהו שמתחיל איתי, זה מוריד ברמות.
אם זה בקטע של מישהו שמתחיל איתי, זה מוריד ברמות.
סלאמתק שיהנה
לא משנה לי, החלטה שלו ואני אקבל אותה
מהמשפחה זה סיפור, חבר או כל דבר אחר לא אכפת לי
ישו היה יהודי
והנצרות מתבססת על היהדות
מנסה להבין את ההגיון הזה
יש לי משפחה נוצרית, ויש הרבה כבוד ובכל זאת יש דברים רבים שלא ברורים לי ולא אצליח לקבל
כמובן שבסופו של יום זו בחירה אישית
אבל אם אתה יהודי גם את תתנצר תיהיה יהודי
והנצרות מתבססת על היהדות
מנסה להבין את ההגיון הזה
יש לי משפחה נוצרית, ויש הרבה כבוד ובכל זאת יש דברים רבים שלא ברורים לי ולא אצליח לקבל
כמובן שבסופו של יום זו בחירה אישית
אבל אם אתה יהודי גם את תתנצר תיהיה יהודי
באותו הנושא: