התחברות הרשמה

מה המשחק של האספרגר לדעתכם?

המהות היא לדעת את דעת ההמונים על זה- כי חברים שלי אומרים set וזה באמת נשמע כמו המשחק הלאומי של האספרגר אבל יכול להיות שיש יותר טובים- המטרה למצוא משחקי קופסא לבן דוד האוטיסט שלי שהוא כנראה יאהב.
22 ביוני 2026, 20:04
משחקמשחקי מחשבתסמונת אספרגראוטיזםגיימרים    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
לאילו דמויות לדעתכם יש להם אוטיזם/אספרגר למרות שהכותבים לא אמרו את זה?
איך לדעת אם יש לי אספרגר או שאני סתם עם קשיים חברתיים נורמלים?
רק לדעתי זה מטומטם לתת תעודת נכות בגלל אספרגר או אישיות גבולית?
אח שלי אוטיסט אבל על האספרגר אז הוא בתפקוד ממש טוב
למי שיש אספרגר לדעתכם יהיה לו קשה להשתלב בצבא?
לאדיר אלעד יש תסמונת אספרגר לדעתכם?
זה בסדר שאני בן 16 אבל לא מתחסן בגלל האספרגר שלי או שזה אסור?
איך לדעת אם יש לי תסמונת אספרגר ?
איך לדעת אם יש לי אספרגר או חרדה חברתית?
אם יש לי אספרגר עדיף לי לדעתכם לצאת עם מישהי במצב דומה או מישהי "נורמטיבית"?
יש לי ocd עם סימפטומים של אספרגר זה אומר שיש לי אספרגר?