4 תשובות
בן כמה אתה?ומתי אבחנו אצלך
לדעתי אתה יכןל לצאת גם עם מישהי נורמלית
לדעתי אתה יכןל לצאת גם עם מישהי נורמלית
אנונימית
מה זה משנה? העיקר שבעזרת השם תמצא זיווג
הרבה בנות מקבלות בנים עם אספרגר יש להן יותר הכלה אז אתה יכול לצאת גם עם נורמטיביות
אנונימית
אני חושבת שבחורה שמאובחנת כמוך יותר תתאים לך כי אתם יותר תבינו אחד את השנייה
יותר "תדברו באותה שפה"
יותר "תדברו באותה שפה"
באותו הנושא: