4 תשובות
בן כמה אתה?ומתי אבחנו אצלך
לדעתי אתה יכןל לצאת גם עם מישהי נורמלית
אנונימית
מה זה משנה? העיקר שבעזרת השם תמצא זיווג
Xta
הרבה בנות מקבלות בנים עם אספרגר יש להן יותר הכלה אז אתה יכול לצאת גם עם נורמטיביות
אנונימית
אני חושבת שבחורה שמאובחנת כמוך יותר תתאים לך כי אתם יותר תבינו אחד את השנייה
יותר "תדברו באותה שפה"