4 תשובות
כי יש לנו הרבה אויבים ואנחנו במיקום אסטרטגי בעייתי ברמות.
אויבים בכל גזרה
עזה, לבנון, סוריה, ירדן, עיראק, תימן, מצרים, איראן, איוש
בגללם אין ביטחון
דבר ראשון, היא סטטיסטית לא.
דבר שני, יש כל יום כמעט חייל שנופל, כל חודש כמעט יש פיגוע עם נרצח אחד לפחות. שלא לדבר על 2002
מאיפה הסקת את זה? זה לא נכון
בחלק מארה"ב לכל משוגע יש נשק ובבריטניה יש אלימות קשה של סכינים
אלה מדינות לא מפותחות?
התחברות ל