14 תשובות
כמו שאמרת יש לנו דברים אחרים להתעסק סהם
אנונימי
כי המלחמה והמצב הביטחוני של עכשיו יותר חשובים מזה
כי אנחנו בטירוףף עם 7 חזיתות אולי לאודע
היא מנסה יש לנו סוכנות חלל ישראלית isa ואנחנו הכי מתקדמים ביחס למדינות המזרח תיכון, אנחנו מדינה עוד לא בת 80 והגענו לירח משהו שלקח למדינות גדולות הרבה יותרר
שואל השאלה:
רק בגלל שאחנו חיים בין בבונים אז אנחנו לא מתמקדים בדברים מעניינים(אני ממש בעד חיזוק יכולת ביטחונית כי זה או הם או אנחנו אבל עדיין, רק בגלל שאנחנו נמצאים בין מדינות עם אידיאולוגיה הרסנית, אז אנחנו לא מתמקדים בחלל שזה מבאס ממש)
רק בגלל שאחנו חיים בין בבונים אז אנחנו לא מתמקדים בדברים מעניינים(אני ממש בעד חיזוק יכולת ביטחונית כי זה או הם או אנחנו אבל עדיין, רק בגלל שאנחנו נמצאים בין מדינות עם אידיאולוגיה הרסנית, אז אנחנו לא מתמקדים בחלל שזה מבאס ממש)
אנונימי
מה לעשות? ככה זה
לא נכון
שיגרנו את חללית בראשית, בראשית 2
ואנחנו מדינה קטנה, רק 10 מיליון תושבים
שיגרנו את חללית בראשית, בראשית 2
ואנחנו מדינה קטנה, רק 10 מיליון תושבים
ישראל דווקא מתקדמת יחסית למדינות אחרות בתחום החלל, והמדינה שלנו קטנה וללא תקציב גדול
למרות זאת יש סוכנות חלל ישראלית - isa
ישראל היא המדינה הרביעית אם אני לא טועה, שהביאה גשושית לירח, אומנם לא בחתיכה אחת אבל זה עדיין הישג מרשים מאוד. במיוחד כשכל המדינות שעשו זאת לפנינו הם מעצמות גלובליות
זה באמת מעצבן שבגלל המצב הבטחוני של המדינה מעבירים פחות תקציב לתעשייה הזו ולעוד הרבה דברים אחרים שצריך לשפר, אבל מה לעשות, אנחנו לא שוויץ, סכסוכים ומלחמות כאן יש כל הזמן
למרות זאת יש סוכנות חלל ישראלית - isa
ישראל היא המדינה הרביעית אם אני לא טועה, שהביאה גשושית לירח, אומנם לא בחתיכה אחת אבל זה עדיין הישג מרשים מאוד. במיוחד כשכל המדינות שעשו זאת לפנינו הם מעצמות גלובליות
זה באמת מעצבן שבגלל המצב הבטחוני של המדינה מעבירים פחות תקציב לתעשייה הזו ולעוד הרבה דברים אחרים שצריך לשפר, אבל מה לעשות, אנחנו לא שוויץ, סכסוכים ומלחמות כאן יש כל הזמן
שואל השאלה:
נגיד לשלוח פרובים בירחים של ענק הגזים שבתאי או צדק כדיי סתם לחקור, למה אנחנו לא עושים את זה? אני יודע שסוכנות החלל האירופאית והאמריקאית כן עושות את זה אז למה לא אנחנו?
נגיד לשלוח פרובים בירחים של ענק הגזים שבתאי או צדק כדיי סתם לחקור, למה אנחנו לא עושים את זה? אני יודע שסוכנות החלל האירופאית והאמריקאית כן עושות את זה אז למה לא אנחנו?
אנונימי
^ אירופה זה יבשת שלמה
ארצות הברית זה 50 מדינות
אנחנו אפילו לא בגודל של מדינה אחת בארצות הברית
מדינה קטנה 10 מיליון איש
ארצות הברית זה 50 מדינות
אנחנו אפילו לא בגודל של מדינה אחת בארצות הברית
מדינה קטנה 10 מיליון איש
^^הייתי ממש רוצה שישראל תעשה את זה אבל משימות כאלה עולות כמה מיליארדי שקלים וזה נתח גדול מתקציב המדינה
אף אחד לא יאשר את זה
ואולי זה לטובה, עדיף שישקיעו יותר בדברים כו חינוך ותחבורה כי הם לא הכי טובים בלשון המעטה
למרות שלדעתי לא כל התקציב מגיע למקומות הנכונים
אף אחד לא יאשר את זה
ואולי זה לטובה, עדיף שישקיעו יותר בדברים כו חינוך ותחבורה כי הם לא הכי טובים בלשון המעטה
למרות שלדעתי לא כל התקציב מגיע למקומות הנכונים
יש לנו לוויינים ושיגרנו חללית שנשברה על הירח
אין לנו את הכסף למשאבים, גם אם יכולנו אנחנו כרגע במלחמה אז זה מסוכן מידי
אין תקציב נראה לי
באותו הנושא: