6 תשובות
אני אישית לא אבל זה כואב
תלוי
לא אבל בבית לעצמי אני יכולה לעשות אפצי עם דמעות
אני אישית בוכה של החיים וממש בכיתי כמה פעמיים
שואל השאלה:
אמאלה אני מפחדת ואני רגישה לכאבים דיי
אמאלה אני מפחדת ואני רגישה לכאבים דיי
אנונימית
אני אישית לא זה לא כואב לי בכלל, (עושה עם פינצטה)
באותו הנושא: