7 תשובות
ממש לא רק בשביל זה!!
יש ויש
מי שהולכת עם חברות לרוב לא
אנונימית
לפעמים כן לפעמים סתם להנות עם חברות
לא מחייב
חא מחייה
אנונימית
לפעמים
בדרך כלל כדי להנות סתם עם חברות
לא תמיד
אנונימית