התחברות
הרשמה
כשמסמנים clock it, זה עם האגודל והאצבע או האגודל והאמה?
22 ביוני 2026, 18:36
אצבעות
מושגים
4 תשובות
אגודל ואצבע
A
Audrey
אגודל ואצבע נראלי לי
J
Jojosiwa
אצבע
~
~סייקו~
נראלי אצבע ואגודל
ק
קייסי❤
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
הייתם מעדיפים שיהיו לכם רק אגודלים במקום אצבעות או רק אצבעות(בלי אגודל)?
כשאתם פורטים על גיטרה- אתם פורטים עם ארבעת האצבעות צמודות או עם האגודל והאצבע מחוברות?
אז כך, האגודל זה לייק, האצבע השנייה זה להצביע, האצבע השלישית זה אצבע שלישית, הזרת זה שולם ומה עם האצבע הרביעית?
במקלדת אתם מקלידים עם שני אגודלים או עם אצבע/אגודל ?
אתם יכולים להקיף את פרק כף היד שלכם עם האגודל והאצבע שלידה?
הגיוני שבכמעט כל האצבעות יש לי אותה טביעת אצבע, ובאגודל ובאצבע יש לי טביעת אצבע שונה?
מה זה אומר כשמישהו מכניס את האצבע שלו לתוך עיגול שמורכב מהאגודל והאצבע ליד האגודל ?
בנים זה נכון שהמרחק בין האגודל לאצבע שלכם זה הגודל של ה"חבילה" שלכם?
איך קוראים לזה שעושים כזה קליק עם האגודל והאצבע השלישית?
יש לי כאב כזה בין האגודל ואצבע כל פעם שאני מזיזה את האצבע
אנשים שמנגנים בגיטרה- עדיף לפרוט עם האגודל או עם האצבע (ולשים את האגודל במיתר 6)?