3 תשובות
איזה פריטה? ארפג'ו או רגילה?
ארפג'ו אגודל על הבס ועל השלוש הראשונים
בפריטה רגילה זה תלוי בשיר אבל אני מעדיף עם האצבע
שואל השאלה:
אחי מה
חחח פריטה רגילה כנראה
אני ממש בהתחלה שלי
ולומדת מהיוטיוב
אנונימית
אם את בלי מפרט אז תנסי לחכות את התנועה של להחזיק מפרט. זה יוצא שאת פורטת עם האגודל והאצבע...
אנונימי