התחברות הרשמה

האם כדאי לי ללכת למסיבת סיום של כיתה יא? של השכבה

הרבה ילדים לא באים וכאילו חברות שלי כן באות אבל יש המון ילדים שאני לא אוהבת ולא מדברת איתם
בכללי לא מרגיש כזה שווה
22 ביוני 2026, 18:12
מסיבת סיוםמסיבהשכנועמה לעשות    
תשובה אחת
אם את לא תיהני, לא רואה סיבה
פ
פינגווין הבת
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
ללכת בסטייל למסיבת סיום של כיתה ט או משהו רגיל?
כדאי לי ללכת למסיבת סיום כיתה ט עם חצאית יפה וחולצה יפה או שמלה ?
ההורים שלי מכריחים אותי ללכת ללכת למסיבת סיום של יב ובאמת שאני מה זה לא רוצה
אמא שלי מכריחה אותי ללכת למסיבת סיום של אחותי...
איך השמלה הזאת למסיבת סיום של כיתה ח?אנחנו עושים כל הכיתה בלופט
אני בכיתה יב ואני לא רוצה ללכת למסיבת סיום
לא באלי ללכת למסיבת סיום של כיתה ט
מה כדאי ללבוש למסיבת סיום של כיתה ט'?
כדאי לי ללכת למסיבת סיום יב??
ללכת או לא ללכת למסיבת סיום?
בחמישי ללכת למסיבת סיום טקס וכל זה בבית ספר או ללכת לעבוד?