5 תשובות
כדאי
לא תהיה לך עוד הזדמנות
לא תהיה לך עוד הזדמנות
לדעתי כן.
זה פעם בחיים, ובאמת שכדאי
זה פעם בחיים, ובאמת שכדאי
כן
אני אישית לא הלכתי ואני לא מתחרטת (אבל אצלי זה היה בזמן הקורונה ממש אחרי הסגר הראשון)
החוויה האמיתית, זה הטקס סיום בבית ספר עם השמלה וזה הזיכרון העיקרי.
האפטר, לדעתי מיותר, זה יכול להשאיר זיכרון סבבה למי שאוהב מסיבות, אבל מי שפחות מתחבר - זה גם יכול להזכר בתור ערב שכולם סמרטוטים מאלכוהול וחלק מקיאים.
אחי הגדול למשל זוכר שאחרי המסיבת סיום שלו הוא הסיע את כל מי שהקיא והיה שיכור לבית, השאר הוא לא באמת זוכר חוץ מזה שהיה בריכה ומוזיקה.
החוויה האמיתית, זה הטקס סיום בבית ספר עם השמלה וזה הזיכרון העיקרי.
האפטר, לדעתי מיותר, זה יכול להשאיר זיכרון סבבה למי שאוהב מסיבות, אבל מי שפחות מתחבר - זה גם יכול להזכר בתור ערב שכולם סמרטוטים מאלכוהול וחלק מקיאים.
אחי הגדול למשל זוכר שאחרי המסיבת סיום שלו הוא הסיע את כל מי שהקיא והיה שיכור לבית, השאר הוא לא באמת זוכר חוץ מזה שהיה בריכה ומוזיקה.
כן זה פעם בחיים
באותו הנושא: