התחברות
הרשמה
נשרפתי בפנים מהים אחרי איזה שנה שלא כי הפסקתי להישרף בפנים זה ממש נורא?תמיד עם כובע אבל הייתי היום במים של הים בגלל החום
שמתי אלוורה וקרם פנים
22 ביוני 2026, 18:11
בריאות העור
תשובה אחת
כן
פשוט תנסי לשים קרם הגנה כל הזמן
P
PINKTIGER
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה מורחים אם נשרפתי מהים?
אם נשרפתי היום (מהים) אז מחר זה יהיה שיזוף?
חזרתי מהים ונשרפתי בגוף וזה עוד בסדר אבל נשרפתי בפנים גם כששמתי קרם הגנה ותכנסו רגע
כמה זמן אחרי שמתקלחים אחרי שיזוף רואים עם נשרפתי בפנים?
חזרתי לפני 6 שעות מהים ועכשיו אני ורוד(נשרפתי),מחר בבוקר אני אהיה אדום?
אם נשרפתי בגב ברביעי מהים ועדיין לא התקלפתי אז מה הסיכויים שזה זה יקרה עכשיו?
אני יכולה לשים שמן על השיער (לפני חפיפה) אחרי שאני חוזרת מהים?
אם חזרתי אדומה ממש בקטנה מהים זה אומר שהשתזפתי או נשרפתי?
לפני איזה חודש נשרפתי ברגליים ועד עכשיו יש קילופים קטנים בעור
אם נשרפתי מהים ואני המעט שלא יכול לזוז בלי שיכאב לי, אני חייב להניח תפילין?
חזרתי לפני איזה שעתיים מהים וקצת נשרפתי ושורף לי קצת ברגל למטה אבל רק באחת מישהו יודע יש מצב שזאת מדוזה??