8 תשובות
אם את אשכנזיה את מבושלת
אם את מזרחית אז כן
זה יתקלף ויהיה כוויה
מניסיון
תשימי משחה לכוויות או אלוורה וקרם לחות
שואל השאלה:
אני אשכנזיה
_
אנונימית
לא חושבת
נשרפת אז העור לך פשוט יתקלף וזה יכאב
כמו נקניקיה, במידה הנכונה היא תשחים, עם היא נשרפת אז השכבה החיצונית פשוט תתקלף ותשארי עם הביפנכו
אנלוגיה מגעילה אני יודעת אבל זה הדבר הראשון שעלה לי לראש
שואל השאלה:
שמתי עכשיו אלוורה אבל זה לא ממש שנשרפתי כיאילו זה בקטנה כזה אז לא חושבת שזה יתקלף הרבה
אנונימית
אלוורה וקרם לחות כי אם לא יש נטייה לפצעונים וכאלה לצאת במקום הכוויה