9 תשובות
כל האיירפודס
לי יש אירפודס4 ממליצה ואם את רוצה עם הגומי הזה אז נראלי יש באירפודס4 פרו
שואל השאלה:
זה נוח בכלל בלי הגומי ?
שואל השאלה:
אני צריכה שזה לא יפול לי באמצע האימון
^^ממש
הגומי מרגיש שלי כאילו יש לי דובון גומי באוזן איכס
^^זה לא יפול ואם את רוצה אקסטרה שלא יפול שימי את האירפודס הפוך כמו בפרסומת
שואל השאלה:
תודהה
לי יש את האיירפודס פרו והוא לא נופל בכלל גם כי הגומי שלו תופס ממש, ואני ממש ממליצה עליו והסוללה ארוכה
3 פרו
התחברות ל