4 תשובות
יש לי את ה 3 אחלה אוזניות
יש לי את איירפודס 4 שהן ממש טובות אבל לא אוטמות רעש
היה לי פעמיים את הpro הכי נוחות אבל עם המון בעיות והן נהרסות מהר
היה לי את ה 3, צורה לא נוחה בכלל, כל הזמן נפלו לי מהאוזן ואחרי איזה חצי שנה אוזנייה אחת פשוט הפסיקה לעבוד
עברתי לסוג הראשון- שמבחינתי הוא הכי טוב
אבל הפרו גם מעולות ממש וכנראה אני אלחיף בקרוב אליהן
יש לי את ה3 והם סבבה אבל נראה לי שה2 הרבה יותר טובות