4 תשובות
יש לי את ה 3 אחלה אוזניות
יש לי את איירפודס 4 שהן ממש טובות אבל לא אוטמות רעש
היה לי פעמיים את הpro הכי נוחות אבל עם המון בעיות והן נהרסות מהר
היה לי פעמיים את הpro הכי נוחות אבל עם המון בעיות והן נהרסות מהר
היה לי את ה 3, צורה לא נוחה בכלל, כל הזמן נפלו לי מהאוזן ואחרי איזה חצי שנה אוזנייה אחת פשוט הפסיקה לעבוד
עברתי לסוג הראשון- שמבחינתי הוא הכי טוב
אבל הפרו גם מעולות ממש וכנראה אני אלחיף בקרוב אליהן
עברתי לסוג הראשון- שמבחינתי הוא הכי טוב
אבל הפרו גם מעולות ממש וכנראה אני אלחיף בקרוב אליהן
יש לי את ה3 והם סבבה אבל נראה לי שה2 הרבה יותר טובות
באותו הנושא: