9 תשובות
לקחת אותה לטיפול כמו האנשים האלה בטיקטוק שמטפלים בכלבים כאלה ומרגיעים אותם איכשהו
שואל השאלה:
לא עזר
לא עזר
אנונימית
שואל השאלה:
היא הייתה שם חודשיים שלמים וכלום לא השתנה
היא הייתה שם חודשיים שלמים וכלום לא השתנה
אנונימית
אז אולי אצל בנאדם אחר?
שואל השאלה:
היא לא סומכת על עוד אנשים חוץ ממנו גם כטסים לחול היא אצלו בפנסיון
היא לא סומכת על עוד אנשים חוץ ממנו גם כטסים לחול היא אצלו בפנסיון
אנונימית
לא לא מקום שאת שמה אותה בו
אני מתכוונת לאנשים האלה שבאים אלייך לבית או לגינה ואז איכשהו מרגיעים את הכלב ומכניסים לו ביטחון וזה
אני מתכוונת לאנשים האלה שבאים אלייך לבית או לגינה ואז איכשהו מרגיעים את הכלב ומכניסים לו ביטחון וזה
אני טשלח לך סרטון רגע אחפש
הנה משהו כזה
קישורים מצורפים:
אילוף, ממליצה על מידן כחלון
באותו הנושא: