12 תשובות
כן, אם יש לך פרופיל 72+
כן
כן
שואל השאלה:
גם אם אני מדגיש בצו ראשון שאני לא רוצה?
גם אם אני מדגיש בצו ראשון שאני לא רוצה?
אנונימי
כן, אם יש לך פרופיל גבוה
כן, בסוף זה צבא. הרבה מאיתנו נוטים לשכוח מזה כי זה צבא חובה אבל בסוף זה גוף צבאי עצום שיכול לעשות מה שהוא רוצה. אם הפרופיל שלך קרבי אז יכולים לשבץ אותך בתפקיד קרבי גם אם לא תרצה, זאת בהנחה שאתה לא בן יחיד
לא בטוח כי צריך אישור מההורים לא? אז פשוט תוכלי לבקש מההורים שלא יחתמו לך או להצהיר לקב"ן שאת מתמודדת עם חרדה לפעמים ואז לא ירצו אותך
שואל השאלה:
יצא לכם להכיר מישהו שזה קרה לו? אם כן מה הוא עשה בסוף
יצא לכם להכיר מישהו שזה קרה לו? אם כן מה הוא עשה בסוף
אנונימי
אני מכירה מישהו אחד שממש לא רוצה ושיבצו אותו והוא השתמט
אם אני לא טועה בנות לא חייבות אבל בנים כן נראה לי
אם אין לך בעיות בריאותיות ואתה בן יחיד (בלי אחים/אחיות), אז זה מותנה באישור הורים.
חוץ ממה שציינתי יכולים לקחת, אבל אם תעשה להם בעיות ותיהיה נטל אז יעיפו אותך, לרוב לא משאירים בקרבי בכוח.
בנוסף לזה יכול גם ללכת לכיוון של עתודה/הנדסאי ואז הסיכוי שתקבל קרבי הוא קלוש, אבל תצטרך לחתום קבע (במקרה של הנדסאי יכולים להשאיר אותך שנה ויכולים שלא, אבל זה לא אתה קובע).
חוץ ממה שציינתי יכולים לקחת, אבל אם תעשה להם בעיות ותיהיה נטל אז יעיפו אותך, לרוב לא משאירים בקרבי בכוח.
בנוסף לזה יכול גם ללכת לכיוון של עתודה/הנדסאי ואז הסיכוי שתקבל קרבי הוא קלוש, אבל תצטרך לחתום קבע (במקרה של הנדסאי יכולים להשאיר אותך שנה ויכולים שלא, אבל זה לא אתה קובע).
אנונימי
באותו הנושא: