8 תשובות
היי אני תושה
לדעתי זה לא סבבה הורים לפני הכל!
אנונימית
יכולה להבין את שניכם, אין עם מי לדבר? אחרי הכל זו סיבה מוצדקת וזו סהכ תנועת נוער לא צבא
לא
אנונימי
זו רק פעולה בצופים, לכי לזה עם אבא שלך זה יותר חשוב
אנונימית
לדעתי אל תוותרי על הפעולה
ברו אנשים זה היום הולדת של אבא שלה!! לא מישהו זר לא חברה אבא שלה!! סליחה אבל לשים את החניכים שלך לפני ההורים שלך זה דבר הזוי
אנונימית
זה ממש מפגר בכלל להתלבט לכי ליום הולדת של אבא שלך, היית רוצה שהוא לא יהיה נוכח ביום הולדת שלך אם זה היה הפוך?
התחברות ל