8 תשובות
לא, זה טעם אישי.
כשאתה פוסל בגלל זה גם אם הזוגיות היתה יכולה להיות מושלמת-לדעתי כן
זה העדפה אישית שלך אז לא
אני גם כמוך
אנונימי
לא
למה שתתפשר במערכת היחסים שלך?
זה לא שטחי כי זה לא חסר משמעות בשבילך
למה שתתפשר במערכת היחסים שלך?
זה לא שטחי כי זה לא חסר משמעות בשבילך
זה הטעם שלך
באותו הנושא: