9 תשובות
אין לי דעה עליהם?
שהם עושים סטרואידים
אנונימית
בנות נחמד
בנים שריריים זה מדהים
בנים שריריים זה מדהים
אנונימי
נחמד מאןד
אני גאה בבנות עם שרירים כי הן מטורפות כנל לגבי בנים אם דיברת על משיכה אז אני לא רואה בזה פקטור לכלום למרות שאני מעדיפה צאבים
אנונימית
אחלה
שהם שריריים?
למה שתהיה לי דעה לכל דבר...?
אין לי דעה?
הם אנשים, שרוב הסיכויים אם לא 100% חזקים ממני
למה שתהיה לי דעה לכל דבר...?
אין לי דעה?
הם אנשים, שרוב הסיכויים אם לא 100% חזקים ממני
קול
שזה מאוד נחמד, לא אפסול אנשים אם יש להם או אין להם שרירים, אבל כיף לראות אנשים שלא מחשבנים על זה שיש להם שרירים.
התחילו לאחרונה להיות לי שרירים ואני מאוד גאה בזה :)
התחילו לאחרונה להיות לי שרירים ואני מאוד גאה בזה :)
באותו הנושא: