5 תשובות
מותר להשתמש במוד חמש שלוש, כן
אפילו לא צריך לכתוב אם זה ברור ממה שכתבת (כלומר כתבת את המשוואה שיצאה לך ואז שורה אחר כל את התשובה)
אפילו לא צריך לכתוב אם זה ברור ממה שכתבת (כלומר כתבת את המשוואה שיצאה לך ואז שורה אחר כל את התשובה)
כן
מוד 53 מותר ומומלץ.
אין צורך להראות
אין צורך להראות
בבגרות 571 (ואני מניחה שככה גם ב471 אבל לא עשיתי) מותר
בבגרות 572 בשאלות על מספרים מרוכבים אסור
מספיק לכתוב את המשוואה מסודרת ותשובה סופית
בבגרות 572 בשאלות על מספרים מרוכבים אסור
מספיק לכתוב את המשוואה מסודרת ותשובה סופית
שואל השאלה:
תודה לכולם איזה מזל
טוב אני בכל מקרה כותבת סתם ככה שיהיה העיקר שלא פוסלים על זה ברוך השם
תודה לכולם איזה מזל
טוב אני בכל מקרה כותבת סתם ככה שיהיה העיקר שלא פוסלים על זה ברוך השם
באותו הנושא: