כבר עשיתי בגרות בספורט ב2.4 והמורה שלי אומרת שאחרי הבגרות יש צורך ב10 שיעורים פעילים ורצופים שבהם אין חיסורים בכלל,אפילו חיסורים מוצדקים צריך להשלים גם לכאלה שהוציאו ציון גבוה במחצית הקודמת כי אחרת אין בגרות,זה לא נשמע כמו המצאה?היו כבר 6 שיעורים אחרי הבגרות אבל ב1 מהם לא יכלתי להיות בגלל בגרות במגמה(היא לא מצדיקה לי)היא אומרת לי להשלים אותו וכיאלו זה נשמע שטויות רצח והפחדה,מישהו מודע לחוק הזה בכלל?היא יכולה לגרום לתלמידה לא לקבל תעודת בגרות רק בגלל 2 חיסורים לאורך כל השנה?(יש לי 1 במחצית א ו1 במחצית ב)