התחברות הרשמה

חוק בבגרות ספורט

כבר עשיתי בגרות בספורט ב2.4 והמורה שלי אומרת שאחרי הבגרות יש צורך ב10 שיעורים פעילים ורצופים שבהם אין חיסורים בכלל,אפילו חיסורים מוצדקים צריך להשלים גם לכאלה שהוציאו ציון גבוה במחצית הקודמת כי אחרת אין בגרות,זה לא נשמע כמו המצאה?היו כבר 6 שיעורים אחרי הבגרות אבל ב1 מהם לא יכלתי להיות בגלל בגרות במגמה(היא לא מצדיקה לי)היא אומרת לי להשלים אותו וכיאלו זה נשמע שטויות רצח והפחדה,מישהו מודע לחוק הזה בכלל?היא יכולה לגרום לתלמידה לא לקבל תעודת בגרות רק בגלל 2 חיסורים לאורך כל השנה?(יש לי 1 במחצית א ו1 במחצית ב)
18 באפריל 2025, 15:37
שיעורי ספורטבגרויותציוניםבגרות בספורטחוקים    
תשובה אחת
זה מרגיש כמו בולשיט עשיתי את הבגרות בתחילת פברואר ולא היה לי שום שיעור
אנונימית
באותו הנושא:
איזה תרגילים צריך לעשות בבגרות בבגרות בספורט
מה עושים בבגרות בספורט? זוהי בגרות חובה?
אם אני נכשלת בבגרות בספורט לא תהיה לי בגרות?
אני יכול לקבל תעודת בגרות אם אני נכשל בבגרות בספורט?
זה באמת נכון שאם נכשלים בבגרות בספורט לא מקבלים תעודת בגרות?
אם אני נכשלת בבגרות בספורט אין לי תעודת בגרות?
אם מקבלים נכשל בבגרות בספורט לא מקבלים תעודת בגרות????
אם ישלי פטור מספורט מה יעשו לי בבגרות בספורט?
יש לי פטור מספורט אבל אני כבר בי"א, מה אני יעשה בבגרות בספורט?
מישהו יודע עם הציון בבגרות בספורט(לא המגמה) נכנס לממוצע של התעודת בגרות?
איזה ספורט עושים בבגרות בספורט? ובאיזה כיתה עושים?