3 תשובות
לא בהכרח,אנשים רואים ומבינים מה קורה איתו ושזה לא רצוני
לא, זה טיק בתכלס אז למה שהם יצטרכו לבקש סליחה
אם הם אומרים משהו inappropriate אז לדעתי כן, אבל אם זה טיק רגיל של קול או משהו כזה אז לא.
אני חושב על זה כמו מישהו שבורח לו גרעפס או פלוץ לעומת מישהו שעושה אפצ'י
אם בורח לך גרעפס או פלוץ אתה צריך להתנצל כי זה לא מתאים. אבל אם בורח לך אפצ'י אתה לא צריך להתנצל על זה.
התחברות ל