8 תשובות
מכיוון שאתה יכול לשלוט בטיקים שלך במאה אחוז, זה פחות סביר שמדובר בטורט.
עם זאת, ייתכן שאתה עדיין סובל מהפרעת טיקים זמנית או הפרעת טיקים אחרת.
כל עוד לא אובחנת עם זה , כנראה שאין לך טורט
זה לא טואט אם אתה שולט בזה
זה לא טורט, אנשים עם טורט לא יכולים לשלוט בזה בכלל
יכול להיות שיש לך טיקים מלחץ או משהו דומה
אולי זה מצמרמורת הטיקים האלה
אם אתה שולט בזה אז זה לא טורט
אם אתה שולט בזה אז ככול הנראה המחשבה שיש לך טורט סתם נובע מהעבודה שאתה מוגבל שכליt
להרבה בגילאים האלה מתחילים טיקים,
זה לא מצביע בהכרח על תסמונת טורט.
הסיכוי שיהיה לך טיקים בלי תסמונת טורט הרבה יותר גבוהים מאשר שתהיה לך תסמונת טורט.
זה אמור לעבור לך במהלך גיל ההתבגרות
אם אתה שולט בהם במאה אחוז זה לא טיקים
אולי אתה פשוט לא טוב בלנסח את זה, יש לי טורט וגם אני פעם חשבתי שסתם כיף להוציא את זה
אם אתה באמת ב100% יכול להתנגד לזה אז לא זה לא טיקים ובטח שלא טורט
אם זה כן טיקים אנחנו לא יכולים לאבחן אותך עם טורט אבל ממה שזכור לי הקריטריונים כדי ללכת לאבחון זה טיקים גם קוליים וגם מוטוריים שהתחילו לפני גיל 18 ולא נובעים ממשהו חיצוני כמו תרופות נגיד