יש לי חברות לב זהב שאני הכי אוהבת וסומכת עליהן בעולם. אבל אין לנו כמעט תחביבים משותפים, נגיד אני אוהבת לרקוד ולגלוש כנסו
וגם את הים והבריכה.. והן לא. אז אין לי איפה למצוא אנשים ללכת איתם למקומות אחרים. אתמול הלכנו למסיבה (הן התחרטו על זה בשניה ששמעו את המוזיקה) ואמרו שהן לא יודעות מה הן ציפו לעשות פה כי הן לא אוהבות לרקוד (ללכת למסיבה היה רעיון שלהן) וכל כך רציתי לרקוד, הרגשתי את המוזיקה בכל הגוף ואיזה חמש פעמים הלכתי באומץ להרחבת הריקודים לנסות להתערות ברוקדים. שאלתי 'חברה' רחוקה "היי, אני מצטרפת אליכן לרקוד טוב" היא אמרה לי אוקי והלכה לרקוד עם מישהי אחרת. ועוד משהי הצעתי לה וגם אמרה לא.. בסוף וויתרתי על זה ושיחקנו אמת או חובה ורקדתי ליד השולחן עם חברות שלי ונהיה לכולנו כיף. אבל הן כבר אמרו להורה שיבוא לאסוף אז איך שנהיה כיף זה נגמר...