17 תשובות
לא אבל בלי תמונה אין אימונה
אבל חד משמעית בעיה, פנים מול פנים זה עניין שונה אבל תמונה יכולה להרוס לך את החיים
לא?
מה פתאום? למה שתשלחי? אל תעשי את זה! תשמרי על עצמך! זה פרטי וזאת את! מה תשיגי מזה? תזהרי חבל זה סתם מיותר
שואל השאלה:
זה למטרה מסוימת זה לא סתם ככה כי בא לי שיהיה ברור
זה למטרה מסוימת זה לא סתם ככה כי בא לי שיהיה ברור
אנונימית
כה
אני לא הייתי שולח
כן
לא אל תשלחי
לא
עשיתי את זה הרבה בעבר
חושבת שחברות שלי קיבלו תמונות שלי בעירום יותר משראו במציאות
עשיתי את זה הרבה בעבר
חושבת שחברות שלי קיבלו תמונות שלי בעירום יותר משראו במציאות
לא.
אין חברות טובות אז אפשר.
אבל רק אם זה בהסכמה, לא פשוט לשלוח משום מקום תמונה
אין חברות טובות אז אפשר.
אבל רק אם זה בהסכמה, לא פשוט לשלוח משום מקום תמונה
בחדפ בוואצאפ
לא אבל בחד פעמי
אל תעשי את זה אם יש מטרה מסוימת אז לא בתמונה , עדיף פנים מול פנים
תלוי מי עם הן חברות ממש ממש טובות שלך אז כן אבל סתם חברה לא אבל חח בכל מקרה אמרת שאת סומכת עליהן אז וואלה אין בעיה אתן בנות חחח
אנונימית
בעייתי מאוד, מדוע את צריכה לשלוח להן תמונה שלך בעירום?! מה את צריכה להוכיח להן? - ממש חשוב לך שיראו חלק כזה ואחר, אז בחדר סגור לבד בלי ניידים פתוחים. תראי להם מה שתראי להם. ברגע שזה בנייד יש לך סיכוי שזה יפוזר! את בטוחה שאת רוצה שיפזרו את התמונה הזאת?
באותו הנושא: