5 תשובות
כנראה שנהרסו לך התוכניות העתידיות איתו, תנסי להתקדם ולזכור לא לעשות את זה שוב עם מישהו שאת בקטע שלו
כן כנראה שזה לא יילך
להניח
את לא רודפת אחרי אף אחד.
מי שלא רוצה בחברתך, מפסיד.
כמובן שעבורך שימי לב שאת לא מתפזרת יותר מידי, תשתי במתינות ותדאגי לעצמך.
מצבים כאלו עלולים להיגמר מאוד לא טוב...
שואל השאלה:
ואיי אני ממש מרגישה חרא עם עצמי
אנונימית
הכל בסדר
זה קורה
מזה לומדים
אל תאכלי את עצמך, זה כנראה לא נועד להיות
מה ששלך שלך בסופו של דבר
תדאגי לעצמי תלמדי את המימון שלך באלכוהול, ואל תתפזרו אם זה לא עם חברות טובות או משפחה קרובה
התחברות ל
באותו הנושא: