9 תשובות
כן
לא
לא
אל תפלי לזה
אל תפלי לזה
לא
גם כשאני דיברתי עם מישהו זה היה ככה בסוף הוא יצא זבל אז אל תפלי בזה כל כך מהק
שואל השאלה:
הוא דואג לי והוא לא בן אדם שרוצה דברים כדי לקבל משהו גם אם הוא לא עונה לי לכמה דקות הוא אמר לי "סליחה שלא עניתי"
הוא דואג לי והוא לא בן אדם שרוצה דברים כדי לקבל משהו גם אם הוא לא עונה לי לכמה דקות הוא אמר לי "סליחה שלא עניתי"
אנונימית
זה חרטא לא ליפןל
מבטיחה שגם אצלי זה היה ככה ואמרתי לך בסוף הוא היה ממש גועל נפש אז אין בעיה שתרגישי שמחה רק אל תתני את כל האמון והשמחת חיים שלך ב 100%
כבר אמרו פה אבל אל תפלי זה סתם בהתחלה ככה ואז זה לא