6 תשובות
מסכימה איתך.
את מקסימה.
לשבת איתם להסביר שרצית זמן איכות איתם, כי התגעגעת אליהם. דברי איתם על זה. גיל 10 זה גיל שאפשר להבין בו את הדברים האלו.
הם בני עשר..
הם לא ממש חושבים על זה...
הראש שלהם די תקוע בתחת של עצמם
זה ממש נחמד מצידך שהזמנת אותם, ולגמרי הגיוני שנפגעת, גם אני הייתי נפגעת במקומך
DCC
אני מבינה אותך וזה באמת ממש פוגע..
אבל תזכרי שהם ילדים קטנים ורוב הסיכויים שהם לא באמת חשבו על זה
הייתי גם מרגישה ככה
תשמעי לא זוכר איך הייתי בגיל הזה אבל יש לי ילדה בת 11. ואין להם מושג מהחיים שלהם בגיל הזה בכל מה שקורה בנוגע לקטעים חברתיים. 0 אינטליגנציה חברתית. אני כל כך בטוח שבכלל לא היה להם את השיקול הזה של "אוי משעמם עם שירה אז בוא נזמין עוד חברים"..

אני חושב שבגיל כזה ממש צריך להסביר להם לפני מה מצופה מהם ומה זה הדבר הזה. "שומעים? בואו נעשה בילוי כזה רק אנחנו האחים יהיה כיף..." וכו' וכו'.

ולא נורא. מה שהיה היה. אל תוותרי על זה. תעשי משהו אחר איתם שוב בהזדמנות אחרת. למדת מזה.
התחברות ל