11 תשובות
אז אל?
אין לך ברירה אחרת?
פשוט אני יודע שמפוצץ שם ברמה לא סבירה
פשוט אני יודע שמפוצץ שם ברמה לא סבירה
תתחילי לפחד
עמוס שם מאוד מאוד בישראלים ברברים
עמוס שם מאוד מאוד בישראלים ברברים
שואל השאלה:
אני פשוט ממש צריכה עבודה אני מנסה לחפש משהו אחר
אני פשוט ממש צריכה עבודה אני מנסה לחפש משהו אחר
אנונימית
עבודה שם נראית מסריחה יש שם מלא לקוחות שגם מבלגנים הכל
תנסי למצוא משהו יותר נחמד
תנסי למצוא משהו יותר נחמד
שואל השאלה:
אז ממש לברוח??
אז ממש לברוח??
אנונימית
הייתי שם כמה פעמים בזמן של חופש גדול ותקשיבי שמפוצץ שם ברמות והאנשים שם בהמות מבלגנים הכל
יש עוד המון חנויות הרבה יותר שפויות באילת
יש עוד המון חנויות הרבה יותר שפויות באילת
ואי אני לא הייתי הולך לשם בחיים אני יודע מה הולך שם תאמיני לי שלא כדאי אבל אם ממש באלך לכי על זה בסוף את מבינה מה את צריכה ומה נכון וטוב לך
שואל השאלה:
אתם מבינים שאני דחיתי את סאקרה בשביל זה אני מתחרטת ברמות
אתם מבינים שאני דחיתי את סאקרה בשביל זה אני מתחרטת ברמות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא באילת פתחו בצפון
זה לא באילת פתחו בצפון
אנונימית
לדעתי היה עדיף כבר סקארה 3/>
באותו הנושא: