8 תשובות
אלופה
בהצלחה!!
ואל תפחדי את תתרגלי לאט לאט העיקר לא לפחד
ואל תפחדי את תתרגלי לאט לאט העיקר לא לפחד
פחד זה זמני, ליאור עדיקא זה לנצח
שואל השאלה:
תודה!! זה גם לא שלא עבדתי מעולם פשוט הסניף כלכך גדול שזה מלחיץ
תודה!! זה גם לא שלא עבדתי מעולם פשוט הסניף כלכך גדול שזה מלחיץ
אנונימית
בהצלחהה
שואל השאלה:
כולכם אומרים לי בהצלחה יש מה לפחד?
כולכם אומרים לי בהצלחה יש מה לפחד?
אנונימית
לא, אבל שיהיה לך בהצלחה וילך לך בקלות
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
באותו הנושא: