3 תשובות
בעיקר להיות כנה, להסביר את עצמך ואת הדרך חשיבה שלך. תנסה להכיל ולהבין את הצד השני
להיות באמפתיה אפילו שזה רק סימלוציה להשתמש במילים כמו "אני מבין" "זה בטח קשה לך" "ננסה לחשוב יחד על דרך לפתור את זה" תחשוב שהאדם מולך זה כמו תינוק רגיש שנפגע מכל דבר גם אם במציאות היית מתנהג אחרת וזה נראה שהאדם מולך טועה תפגין הזדהות ורגישות
בעיקרון, צריך לאזן בין שמירה על הכבוד של האדם השני, ולא לבטל את מה שהוא אומר. לבין מציאת פתרון הגיוני וטוב.
אפ אתה רוצה אני יכולה לספר לך איזו סימולציה עשו לי
התחברות ל