3 תשובות
אני הגעתי פחות או יותר בזמן והייתי צריכה לחכות משהו כמו חצי שעה, אבל זה כי היו איתי עוד לא מעט ילדים. זה תלוי אם זה יום עמוס או לא...תבוא בזמן וזהו, הכי טוב לדעתי
שואל השאלה:
סבבה, הצלחת לשפר ?
סבבה, הצלחת לשפר ?
אנונימי
כן, מ-70 ל-80
באותו הנושא: