7 תשובות
שואל השאלה:
עיבוד מידע זה החלק של ההדרכה?
אנונימי
שואל השאלה:
בחרתי לשפר עיבוד מידע, תפיסה מרחבית והפעלה טכנית, משהו מהם זה בחלק הקבוצתי או הכל מבחנים פסיכוטכניים?
אנונימי
שואל השאלה:
בטוח?
אנונימי
רק מה שבחרת לשפר, סתם נגיד בחרת לשפר עיבוד מידע בגרות והדרכה, אז את תעשי מבחן אחד מהפסיכוטכניים ואז בזום תעשי את השיחת זום (בגרות) ואת הקטע הדרכה (ציון בגרות וציון הדרכה)
רק מה שבחרת
רק מה שבחרת
שואל השאלה:
קיבלתי עכשיו הודעה להתחיל את יום המאה וזו בדיוק אותה הודעה כמו שקיבלתי ביום המאה הראשון
אנונימי