14 תשובות
יש ויש
זאת ההגדרה הכי כללית ששמעתי זה טעם אישי
השמועות אומרות שהם קיימים
את יודעת זה תלוי בבן אדם זה לא שחור ולבן לכל אחד יש טעם אחר
יש כאלה שכן.
חד משמעית כמובן בגבול הטעם הטוב
יש ויש, על טעם וריח אין להתווכח
אנונימית
שואל השאלה:
לא התכוונתי לכולם התכוונתי אם יש כאילו כאלה
לא התכוונתי לכולם התכוונתי אם יש כאילו כאלה
אנונימית
כמובן
יש פעמים שזה חמוד ויש פעמים שזה מוגזם
כן בטח
תלוי
למשל אחרי אוכל יש לבת זוג לי בטן קטנה כזאת וזה חמוד וזה כיף להחזיק את זה
למשל אחרי אוכל יש לבת זוג לי בטן קטנה כזאת וזה חמוד וזה כיף להחזיק את זה
אני אוהבת
אני לא
אנונימי
באותו הנושא: