22 תשובות
אני בת, אבל 20/10
שואל השאלה:
אתם באמת אוהבים את זה?
אנונימית
עדיין 9.5/10...
אני אומר את זה בן
כן מישהי רזה מאוד לפי דעתי זה לא כזה יפה זה שיש שומן קצת זה לא משהו רע
^חח במחשבה שנייה צודק
תהיה שלמה ובטוחה בעצמך זה הכי חשוב
שואל השאלה:
אני בהלם שבנים אוהבים את זה
אנונימית
יש הרבה שאוהבים את זה זה ממש יפה
^^^כל אחד והטעם שלו אבל ברור...
בעיניי זה אפילו סקסי עם זה בא עם ביטחון עצמי
שואל השאלה:
אז אפשר ללכת לאכול בביטחון
אנונימית
תאכלי תהני ותעופי על עצמך!
חוץ מזה מי שיאהב אותך יאהב אותך כמו שאת... כל עוד את בריאה ומרגישה טוב עם עצמך שייזדן מי שיכנס לך לצלחת
כן תאכלי כמה שבאלך ותהני
10/10 = אני אוהב אותה = אני אוהב כל דבר בה = אני אוהב את הבטן שלה = היא עדיין 10/10
תלוי איך זה נראה
אם היא 10/10 אז היא 10/10 ושומן בבטן לא מפריע אם היא 10 מ10 ושומן בבטן לפעמים זה גם יפה
נו מדהים עכשיו היא 11/10
זה חמוד ואפשר להשתמש בזה בתור כרית, פלוס ענקק
יפה כמו מקודם. מה אכפת משומן בבטן נו באמת.. אם היא האחת אני אשמור עליה לנצח
היא לא 10/10 אז... 4/10
אנונימי
זה לא מוריד, היא עדיין תהיה 10/10
לחחח למה עניתי על זה אני בת לא משנה