4 תשובות
היה לי פעם בולמוסים
יצאתי מזה ברגע שהבנתי שזה בסדר ואני צריכה לשפר את היחסים שלי עם אוכל
תתמכרי למשהו אחר
סתם
תעשי משהו אחר כל פעם שאת רוצה לאכול עוד (תחביב או משהו)
זה נובע מבעיה עמוקה יותר.
אני ממליצה לך לגשת לקבל עזרה מקצועית, ולפרוק את מה שיושב לך על הלב.
לפעמים כשאנחנו חשים מתוסכלים, עצובים, כועסים, אנחנו פונים ישר לאוכל, כי זה מה שזמין לנו ומעודד אותנו.
אני חושבת שאם תתמודדי עם הרגשות שלך והבעיות שלך, את לגמרי תוכלי לעשות צעד לקראת לצאת מזה.
אבל אל תכעסי על עצמך יותר מדי, את בן אדם ואת נורמלית ואנושית וזה קורה לכולנו.
שולחת לך חיבוקים
כן
ואז הקאתי תמיד
אנונימי
התחברות ל