5 תשובות
את לא יכולה לשנות בן אדם, אבל אם הוא מוכן לנסות לגדול וללמוד מהקצרים ביניכם והוא באמת מוצא חן בעינייך אז אולי זה שווה ניסיון
שואל השאלה:
אבל מצד אחד זה מדהים לראות בן אדם צומח וגדל
אבל מצד שני איך אני אמורה לצאת עם פוטנציאל ואני בחורה שיש לי נסיון של זוגיות של שלוש שנים אז זה לא שאנחנו צומחים ביחד
אבל מצד אחד זה מדהים לראות בן אדם צומח וגדל
אבל מצד שני איך אני אמורה לצאת עם פוטנציאל ואני בחורה שיש לי נסיון של זוגיות של שלוש שנים אז זה לא שאנחנו צומחים ביחד
אנונימית
זה הגיוני שזה לא לגמרי יתאים לך. מצד שני, אם את באמת אוהבת את האישיות והערכים שלו זה דבר טוב. ערכים זה משהו שקצת קשה למצוא אצל הרבה אנשים.
שואל השאלה:
אני יודעת הוא באמת מדהים ומתוק נפרדתי ממנו בסוף בגלל סיטואציה שבאמת פשוט הרגשתי פחות כבוד ממנו זה פשוט נהיה יותר מדי אבל הוא אוהב אותי מאוד אני האהבה הראשונה שלו בכל זאת
אני יודעת הוא באמת מדהים ומתוק נפרדתי ממנו בסוף בגלל סיטואציה שבאמת פשוט הרגשתי פחות כבוד ממנו זה פשוט נהיה יותר מדי אבל הוא אוהב אותי מאוד אני האהבה הראשונה שלו בכל זאת
אנונימית
עדיף לשחרר אם את לא מרגישה שזה טוב לך
באותו הנושא: