7 תשובות
שואל השאלה:
אה ובאלי לכתוב לה הודעת התנצלות ושאני רוצה לבוא להתלמדות אבל מפחיד אותי עניין החוזה והמחויבות מה לעשות?
אה ובאלי לכתוב לה הודעת התנצלות ושאני רוצה לבוא להתלמדות אבל מפחיד אותי עניין החוזה והמחויבות מה לעשות?
אנונימית
תשחררי מזה.
אם התחלת ברגל שמאל אל תמשיכי ללכת
תמצאי משהו יותר טוב
אם התחלת ברגל שמאל אל תמשיכי ללכת
תמצאי משהו יותר טוב
דיי את לא סתומה בפעם המיליון אל תרגישי ככה
הגיוני שנלחצת עבודה זה מלחיץ.
קראת את החוזה? את מסכימה איתו בכללי?
אם את מסכימה תחתמי.
את לא צריכה לתת לה התנצלות, את יכולה להמשיך עם הסיבה של לא הרגשת טוב. כי באמת לא הרגשת טוב.
-רק אם את מעוניינת במשרה ואת מסכימה על התנאים רק אז תשלחי לה ותחתמי.
הגיוני שנלחצת עבודה זה מלחיץ.
קראת את החוזה? את מסכימה איתו בכללי?
אם את מסכימה תחתמי.
את לא צריכה לתת לה התנצלות, את יכולה להמשיך עם הסיבה של לא הרגשת טוב. כי באמת לא הרגשת טוב.
-רק אם את מעוניינת במשרה ואת מסכימה על התנאים רק אז תשלחי לה ותחתמי.
מחויבת על מה? את סתם נלחצת יותר מדי מהפעם הראשונה וזה בסדר כולה טופס 101 את תעשי עוד כמה כאלה בחיים שלך זה לא "מחייב" אותך על שום דבר במקרה הכי גרוע תשאלי את המעסיק שיסביר לך על מה את חותמת לא קשה
שואל השאלה:
^זה חוזה ארוך לא התכוונתי לטופס 101
^זה חוזה ארוך לא התכוונתי לטופס 101
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש בתסביך
אני ממש בתסביך
אנונימית
שואל השאלה:
אם לחזור לשם או לא
אם לחזור לשם או לא
אנונימית
באותו הנושא: