התחברות
הרשמה
למי שרואה אנימות
מה אתם חושבים על האנימה תיכון די אקס די
זאת האנימה השנייה שאני רואה ומרגיש לי סוטה מדי אבל אני אוהבת את העלילה כאילו
22 ביוני 2026, 14:29
אנימה
2 תשובות
יש מליון אנימות גם יותר טובות ממנה תעזבי אותה
B
Binbin
שואל השאלה:
איזה?
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
לכאלה שרואים/לא רואים אנימה- מה אתם חושבים על אנימה?
מי שרואה אנימה המלצות לאנימה טובה??
כל מי שרואה אנימה נחשב לילד אנימה?
אנשים שרואים אנימה כמה זמן אתם רואים אנימה וכמה אנימות ראיתם?
מי שרואה אנימות, תוכלו להמליץ לי על אנימה שאהבתם?
למה אנשים שרואים אנימה צוחקים על אלו שרואים אנימות בנטפליקס ?
למה זה מרגיש כאילו כולם רואים אנימה אבל אף אחד לא רואה אנימה באותו הזמן?
אני רוצה לדבר עם ילדי אנימה אז מי שרואה אנימה להכנס:
אנשים שלא רואים אנימה , הייתם שוללים מישהו כחבר כי הוא רואה אנימה?
בלי חברים שרואים אנימה מי שרואה אנימה שיכנס
אנשים שרואים אנימה מה אתם יותר אוהבים אנימה או סדרות שהן לא אנימה?